piatok 24. augusta 2012

Any Pics

Posledné 2 týždne som mala úplne šialené ,a naozaj málo času na príspevky ..Takže dnes pridávam len  nejaké obrázky :) ......























Obľúbené telové mlieko :) ...S hroznovým výtažkom som dnes vypotrebovala ...a vonia trošku lepšie ako Broskyňa ...ale som s nimi spokojná ..pokožka je krásne hydratovaná a voňavá :) ..S telových mliek moje N.1                                                                                                                                    




















  Ja,,samoopaľováky,, nepoužívam ,(chvalabohu) opaľuje ma do hneda ..ale moja mamka ma to neštastie že sa hned spáli a tak rieší opaľovanie samoopaľovaním :D ...vyskúšala ich už kvantum ...od lacných až po tie drahé značky ...Nedávno si kúpila Biodermu a poviem vám úplna katastrofa ..večer sa nasprejovala a ráno nebolo vidno žiaden rozdiel ...proste nič ...Teraz je verná značke Sally Hansen ,sú to síce pančuchy v spreji ale ked nemá čas a potrebuje niečo narychlo použije ho na celé telo .Má krásnu prirodzenú hnedú farbu ...kebyže ma neopaľuje do hneda  určite ho používam tiež ...Jedina nevýhoda je ,že je len na jedno použitie ,čiže sa vymýva hned a to mydlovou vodou .





















Domáce musli ...nebavilo ma kupovať to predražené a hlavne kalorické musli.Tak som si vyrobila vlastné ...a je VYBORNE ! inšpirovala som sa receptom u http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com ,ktorá sa inšipirovala u http://drobecky.blogspot.sk :D (odporúčam pozrieť obe blogy ,milujem ich články )













....A dalej nevydarené ovsené guličky ...(boli také tvrdé asi ako golfové guličky :D )...čo už nie vždy sa všetko vydarí :D


Obľúbená ,čokoládovo jahodová maska + citronová maska


























Nový vlasový balzam Latte...Liter za 4,50 ...vonia ako kokos zmešaný s vanilkou :D ešte som nevyskúšala ale bude recenzia :)











Black and White













A nakoniec moja laska :-*
























Inak v nedelu som začala cvičiť 30 day shred takže dúfam ,že  budú nejaké výsledky :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára