pondelok 30. júla 2012

Go2Be Blow It Straight

Pred pár mesiacmi som založila blog ,volal sa http://lookbookofbeauty.blogspot.sk/ ,pridala som tam pár prispevkov ale nejak som mu prestala venovať ... po nejakom čase som sa rozhodla začať odznova na inom blogu ...jeden s príspevkov ktorý mi tam niekoľko dievčat komentovalo bolo na produkt Go2Be Blow It Straight od značky Schwarzkopf ..Napísala som tam o ňom objektívnu recenziu a chcem sa o ňu podeliť aj tu na tomtu blogu a zároveň aj upozorniť dievčatá na tento ,,zabijak,, vlasov ...
...Moje vlasy boli v čase mojej najväčšej mladosti (čítaj 4 roky :D ) jemné a riedke ...neskôr mi ale z nejakého neznámeho dovodu začali šialene kučeravieť ..šialene ale pekne ..mala som krásne dlhe kučery ..žiadne vysušene vlasy alá mop :D ...čo sa ale stalo ,že ja a moja tvrdohlavá hlava kozorožca si zmyslela  (asi v 11 rokoch?) ,že sa dám ostrihať ,no čo sa ale nestalo :D ...z mojich krásnych zdravých kučerí sa stalo presne to o čom som písala ! :D MOP !..no dobre mop to teda nebol ale ku kučerám sa to tiež nedalo prirovnať :D ..a najhoršie na tom bolo ,že odvtedy sa dlžka mojich vlasov drží na maximálnej dlžke nad prsia..a dalej sa im nejak nechce rásť ...netúžim po dlhej hrive ..postačilo by mi 5-7 cm ...vlasy som si teda dosť zničila ked som asi v 6-tom ročníku na  ZŠ začala používať žehličku ,samozrejme žiadne ochranné spreje ...ved ktoré 13 ročné dievča by sa vtedy o nich zaujímalo že? :D ...a tak som si pekne zničila vlasy žehlením a už aj farbením ...kučeravé vlasy som proste nechcela ..a tak ked som zistila ,že prichádza na trh nejaká novinka na vyrovnávanie vlasov hned som to musela mať ..u nás na SR ho ešte nemali a tak moja mamka bojovníčka mala za úlohu najst ho v Nemecku ..a podarilo sa :D ..stál okolo 10eur tuším ...teraz by som ho nechcela ani zadarmo ....prejdem rovno k tomu že celá tá procedúra trvala asi 2 hodiny ..a výsledok bol zo začiatku celkom uspokojujúci ...na to ake kadere :D som mala predtým mi po vyfénovaní ostalí rozpirené ale vcelku rovné vlasy ...po vyžehlení boli krásne rovné ..na druhý den ráno som vstala a vlasy stále rovné a tak som bola naozaj rada ....čo sa ale stalo ked som ich umyla? ...no nič :D vlasy som mala znova kučeravé ako predtým a špeciálny bonus k tomu že boli tak zničené a suché ,že koniec..odvtedy sa svojím vlasov venujem oveľa viac....snažím sa o masky ,minimum žehlenia a fénovania ...žehlím iba ak idem na nejakú akciu ..ked sedím doma absolútne ich netrápim...samozrejme ked ich žehlím používam ochranné séra ..ale vidíím ,že sú stále dosť suché a zničené ..a preto stále pátram po tom čo im pomôže ..momentálne dosť rozmýšlam o Brazílskom Keratíne tak uvidím :) ..Takže vás chcem upozorniť ,že ak tento produkt uvidíte v drogerii tak sa mu oblúkom vyhnite a spomente si akú slamu možte na hlave mať ...

zdroj:Bugy.sk

..Aké máte vy skusenosti s takými experimentami ? ...Dobré alebo tak ako aj ja veľmi ,veľmi ,veľmi ZLÉ ? :D ..

2 komentáre: