utorok 27. novembra 2012

Novembrový LadyBox






Ahojte tak po trošku dlhšej odmlke sa hlásim ,trošku oneskorene ale predsa a pridávam recenziu na novembrový LadyBox .

LadyBox mi prišiel zabalený v krásnej čierno-ružovej krabičke ktorú som hned využila ako šperkovničku ,má takisto zapínanie na magnet .
V krabici ma čakalo telové mlieko Yves Rocher ktoré teraz používam každý deň ,vôňa je príjemná a nevtieravá ,konzistencia je riedšia a rýchlo sa vstrebáva ...
Dalej ma tam čakalo telové maslo NIP+FAB s neskutočne úžastnou vôňou manga ,priznám sa že som ho vyskúšala iba na ruke kedže takéto ovocné vône mám radšej cez leto ...
K prípravkom na telo tam patrí aj maslo na telo a tvár Reniu -ananás ,konzistencia aj vôňa je celkom fajn ,ale ešte som ho veľmi nevyskúšala ..

Potom tam bola mini flaštička kokosového šamponu Pure Fiji ,vyskúšala som a je taký priemerný ,žiadne zázraky nečakajte ,ale vôňa je veľmi príjemná ...




Z dekoratívnej kozmetiky ma tam čakali líčka Fleur De Santé v krásnej farbe Soft Peach ,musím sa priznať ,že ich teraz používam každý deň ,len treba davať pozor lebo sú veľmi silno pigmentované :)

Z dekoratívky ma tam ešte čakala špirála Yves Rocher na moje sklamanie v hnedej farbe ,ale nakoniec ju používam na obočie ,kt .velmi dobre zafixuje :)


Dalej ma tam ešte čakalo Iswari Macaccino Bio ,musúm sa priznať ,že mi vôbec nechutil , potom ma naozaj velmi prekvapila táto krásna kozmetická taštička Fleur de Santé ,je krásna a momentálne ju stále zo sebou nosím :)

A nakoniec kopu kuponov ,kt. pravdepodobne asi ani nevyužijem ,ale ved uvidíme :)


Takže  konečnom dôsledky som s LadyBoxom naozaj veľmi spokojná a hlavnými obľubencami sa stalo telové mlieko Yves Rocher a líčka  a kozmetická tašticka Fleur de Santé :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára